2626/1111-2424

Velkommen til vores seneste medlem: Customer Focus ApS

Vi har bedt det seneste medlem af ErhvervNetværk 9220 om at give os tre gode grunde til, at man skal samarbejde med hendes virksomhed Customer Focus ApS. Line Weis Madsen siger:

“Jeg har mange års erfaring fra SaaS-verdenen og har som både leder og medarbejder haft Customer Success-strategierne i hænderne og kender til de mange udfordringer der kan opstå. Hvis I kan genkende et eller flere af disse tre scenarier, så er der al mulig grund til at tage kontakt for et samarbejde:

  • I har fået opbygget en god abonnementsportefølje af kunder, men har haft primært fokus på at få nye kunder i butikken og har ikke haft ressourcer til at få lagt en langsigtet strategi for at få øget værdien for jeres eksisterende kunder. 
  • Jeres CSM’s/Account Managers bruger for meget tid på administration og support og for lidt tid på at øge værdien for kunden.
  • Der mangler kommunikation imellem jeres udviklings-/produktafdeling og jeres kundeansvarlige, så vigtig viden om kundernes adfærd og behov tabt og I går glip af vigtige muligheder.

Læs en bunke andre gode grunde på www.customerfocus.dk.

RELATEREDE NYHEDER

Modtag vores nyhedsbrev

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram