Vi har bedt det seneste medlem af ErhvervNetværk 9220 om at give os tre gode grunde til, at man skal samarbejde med hendes virksomhed Customer Focus ApS. Line Weis Madsen siger:
“Jeg har mange års erfaring fra SaaS-verdenen og har som både leder og medarbejder haft Customer Success-strategierne i hænderne og kender til de mange udfordringer der kan opstå. Hvis I kan genkende et eller flere af disse tre scenarier, så er der al mulig grund til at tage kontakt for et samarbejde:
- I har fået opbygget en god abonnementsportefølje af kunder, men har haft primært fokus på at få nye kunder i butikken og har ikke haft ressourcer til at få lagt en langsigtet strategi for at få øget værdien for jeres eksisterende kunder.
- Jeres CSM’s/Account Managers bruger for meget tid på administration og support og for lidt tid på at øge værdien for kunden.
- Der mangler kommunikation imellem jeres udviklings-/produktafdeling og jeres kundeansvarlige, så vigtig viden om kundernes adfærd og behov tabt og I går glip af vigtige muligheder.
Læs en bunke andre gode grunde på www.customerfocus.dk.