I dag byder vi velkommen til virksomheden Noehow, som Dorthe Noe siger dette om:
"Gennem 30 år har jeg opbygget ekspertise i - og kendskab til - segmenterings- og målgruppemetoder. Min erfaring har givet mig stor forretnings- og markedsforståelse på tværs af mange brancher til at analysere adfærd, værdier, vaner, handlemønstre, holdninger og præferencer. Min knowhow er din vej til at ramme rigtigt.
Jeg nysgerrig og passioneret, og jeg stopper aldrig med at stille spørgsmål. Hvorfor gør vi, som vi gør? Hvorfor har vi forskellige præferencer? Hvorfor ændrer vi mening i beslutningsøjeblikket? Hvordan adskiller folk i den samme gruppe sig fra hinanden? Jeg er konstant på udkig efter svar. Derfor holder jeg mig opdateret omkring forbrugeradfærd, tidsånden, trends og tendenser.
Jeg er i mit es, når jeg arbejder med målgruppeanalyse og kan hjælpe virksomheder med at være kundeorienterede."